Deneme 2

Yazar: aTOMKARINCa 3 yorum 5 Eylül 2010 Pazar


DataServis'ten Haberler !...
Üniversite sonuçlarının açıklanmasıyla sonunda bir yere kapak attık. Bir diğeri eklentilerimi kullananları ilgilendiriyor. Son olarak iki yeni site ile karşınızdayım.

Canı yanan eşeğin akıbeti belli oldu !...
Bu sene üniversiteye giriş sınavları sebebiyle bloguma ara vermiştim. Bkz:(Data Servis'in akıbeti ne olacak ?) Her ne kadar yazımdaki verdiğim sözü tutmasamda vicdanım sayesinde az buçuk çalıştım ve Balıkesir üni. pc öğr. kazandım.

Benim gibi ders çalışmayı sevmeyenlere ufak bir tavsiye:
 Geçen senede bu senede sürüyle kitap aldım ve hepsini tertemiz bırakarak belediye'ye teslim ettim. Fakat bir kitap var ki sadece onu çözdüm matematikte 40 soruda 33 yaptım ki yanlışlarımın çoğu benim hızlı çözmemden kaynaklandı.
 A Yayınları'nın 45 Yılın ÖSS Soruları kitabını alın çözdükçe anlayacaksınız ki ösym sürekli aynı tip sorular soruyor. Diğer kitapların fantezi sorularıyla başınızı ağrıtmayın ve muhakkak ygs'ye önem verin.

DataServis'teki Eklentileri Kullananlar:
Google amcanın dosya barındırma servisini kapatması sebebiyle blogunuzdaki kullandığınız eklentiler belli bir süre sonra kullanılmayacaktır. Bu yüzden tüm eklenti dosyalarını kendi alanıma taşıyarak yazılarımı güncelledim. Blogumdaki eklentileri tekrardan kurmanızı tavsiye ederim.

Blogger'da ifadeler eklentisinde ufak bir düzenleme yaptım yorumlardaki bazı kodların ifade'ye dönüşmesini engelledim. Bu düzenlemeyide çalan yada resimleri değiştirerek paylaşan yerli yabancı kişilere artık sadece acıyorum. :)

2 Yeni Site
Biri kendime diğeri blogger kullanıcılarına yardım amaçlı iki site hazırladım. Bunlardan biri Forum diğeri ise Oyun sitesidir. Fakat şu anda ikiside tam olarak hazır değildir. Bunlar için ayrı yazı hazırlamamak için erkenden tanıttım.


  • bvv4jnhujh ggyhgggggggggggggggftr ftftftf drdrdr srdhgbh gggggggftr ftftftf drdrdr srdhgbh gggggggftr ftftftf drdrdr srdhgbhggv
  • jgggggggftr ftftftf drdrdr srdhgbh gggggggftr ftftftf drdrdr srdhgbh gggggggftr ftftftf drdrdr srdhgbh gggggggftr ftftftf drdrdr srdhgbh
  • kgggggggftr ftftftf drdrdr srdhgbhgggggggftr ftftftf drdrdr srdhgbhgggggggftr ftftftf drdrdr srdhgbh gggggggftr ftftftf drdrdr srdhgbh
  1. jnbjbjb

Son olarak bu zamana kadar bloguma katkı sağlayan tüm dostlarım ve ziyaretçilerime teşekkür ediyorum.

3 yorum: